Smart Bedrift avtale

 

Smart Bedrift avtale

 

Her er siste oppdaterte utgave av vilkårene for Smart Bedrift avtalen

1. Partene

Partene i denne avtalen omtales som Kunde og AGS IT-partner AS som Leverandør, samlet omtalt som Partnere.

2. Smart Bedrift avtale

Abonnementsmodell med pris pr. mnd. pr. bruker ved avtaleinngåelse

 

Abonnement

Pris pr. mnd

Timerabatt

Smart Bedrift

699,-

20%

Smart Bedrift +

799,-

20%

 

 

 

Smart Bedrift Mobil bruker

299,-

 

Ekstra PC Smart Bedrift

149,-

 

Ekstra PC Smart Bedrift +

179,-

 

 Etablering

Engangssum 

 

Etablering 

995,-

pr. bruker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informasjon om gjeldende priser, og den nyeste oppdaterte versjonen av avtalen med vilkårene til supportavtalen finner du her:

https://info.ags.no/smart-bedrift-avtale

 

 

3. Avtalens gyldighet

  • Avtalen trer i kraft fra det tidspunkt avtalen signeres og er løpende med gjensidig rett for partene til å si opp.
  • Avtalen løper og fornyes automatisk pr. mnd. dersom Kunden ikke sier opp avtalen innen perioden fornyes, og Microsoft 365 abonnementet ikke er bundet årlig.
  • Ønsker Kunde avslutte avtalen i avtale-perioden faktureres det resterende beløpet av avtalen til og med utløpsdato.

4. Prisjustering

  • Leverandøren forbeholder seg retten til å foreta en årlig prisjustering 1. januar.
  • Leverandøren kan også justere pris i avtaleperioden dersom prisen på underliggende tjenester økes vesentlig fra underleverandør, eller som følge av større valutaendringer på innkjøp av disse tjenestene.

5. Betalingsbetingelser

  • Avtalen faktureres månedlig
  • Betalingsfrist er pr 14 dager dersom ikke annet er avtalt
  • Oppgitte priser er eks. mva.

6. Kundens forpliktelser

  • Kunden forplikter seg til å gi Leverandør tilgang til nødvendig utstyr og/eller programmer for at Leverandøren skal oppfylle Avtalen.  
  • Kunden forplikter seg til å sørge for at alle enheter som skal dekkes av Smart Bedrift er tilgjengelig slik at Leverandøren får installert programpakkene som er en del av tjenestene Smart Bedrift. 

7. Lisensrettigheter og ansvarsforhold

  •  Kunden er ansvarlig for alle programvarelisenser, herunder lisenser for applikasjoner installert på Kundens enheter som omfattes av Smart Bedrift. Kunden er ansvarlig for den kostnadsendring som blir gjeldende ved installasjon av programvare endringer, oppgraderinger og nye versjoner. 
  • Leverandøren er ikke ansvarlig for kostnader og følger i forbindelse med overforbruk/mangel av lisenser/abonnement hos Kunden. Vi anbefaler at Kunden lar Leverandøren få gjennomføre årlig sikkerhetssjekk der lisensrevisjon er inkludert (se punkt 21).

8. Superbruker

  • Kunden har utpekt en navngitt Superbruker som fast kontaktperson som skal formidle Kundens supportbehov eller andre kontaktpersoner med fullmakt til endring av lisenser.

9. SLA

  • Avtalen gjelder i normal arbeidstid: mandag – fredag kl. 08.00 - 16.00
  • Responstid på sak: - senest innen 2 timer innenfor normal arbeidstid dersom sak er registrert via Kundesenteret pr telefon, support@ags.no, webskjema på supportsiden eller chatfunksjon på Leverandørens nettside.
  • Arbeid utover normal arbeidstid vil faktureres i henhold til følgende satser etter avtale med Kunde:

 

Arbeidstid

Timesats

Etter kl. 16.00

Timepris +50%

Etter kl. 20.00

Timepris +100%

Lørdag/søndag/helligdager/jul og nyttårsaften.

Timepris +100%

 

 

10. Generelle vilkår

  • Ved behov for tekniker for på-stedet-service gjelder Avtalens timepris
  • Rabattert timepris gjelder ikke for arbeid utført av markeds-team, kursvirksomhet eller andre separat avtalte prosjekter som Sikkerhet/Utvikling/Integrasjon/Teams/Sharepoint/ CRM/ HRM/ ERP eller annen bistand som defineres som prosjektarbeid1
  • Reisetid/reiseutgifter ved utrykning av ressurser tilknyttet Leverandøren faktureres separat
  • Feil eller mangler som skyldes tredjepartsleverandør dekkes ikke av Smart Bedrift, og kostnader fra 3. partsleverandører faktureres separat

1Prosjektarbeid defineres som: Større oppgradering eller installasjon av ny programvare eller hardware, større nettverks-leveranser, support av tredjeparts program- og fagsystemer, arbeid i forbindelse med feilretting/ gjenoppretting etter data- eller hardware havari, cyberangrep eller grov uaktsomhet hos bruker, support med feilretting og utbedring av server eller infrastruktur.

 

11. Endring av omfang på Avtalen

  • Oppjustering av antall brukere som dekkes av Avtalen justeres fortløpende etter skriftlig henvendelse fra Kunden på e-post eller som registret sak. Antallet brukere mellom-faktureres frem til månedlige faktura.
  • Nedjustering av antall brukere som dekkes av Avtalen justeres ved neste månedlig faktura etter skriftlig henvendelse fra Kunden.
  • Leverandøren har rett til fortløpende å endre antall lisenser og lisenstype ut fra de endringer Microsoft og andre programvare leverandører utfører og/eller påkrever, også i tilfeller der endringen har tilbakevirkende kraft.
  • Endringer Kunden bestiller fra tredjepart som medfører endringer i lisenstype og/eller kostnad, justeres og faktureres fortløpende
  • Leverandør kan endre innhold, tjenester og betingelser i avtalen som blir gjeldende ved fornyelse av avtale-perioden. 
  • Leverandøren benytter Kundens til enhver tid antall Microsoft 365 lisenser til å bestemme fakturagrunnlaget for antall Desktop og Mobile brukere av Smart Bedrift ved månedlig faktura.

 

 

12. Programmer og tjenester i Smart Bedrift

 

Programmer/abonnement/tjeneste

Microsoft 365 Business Premium

Office pakken, Teams, Epost og andre tjenester fra Microsoft

Support

Premium support med SLA via fjernstyring, chat, og telefon

Antivirus

Beskyttelse mot malware, ransomware, og virus

Backup

Backup av OneDrive, Sharepoint, e-post, kontakter, kalender og Teams

Avansert e-post sikkerhet

Beskyttelse mot farlige lenker og vedlegg på e-post

Kryptering av enhet

Beskyttelse av data dersom enhet mistes eller ved tyveri.

Sikker pålogging

2-faktor-autentisiering på alle Microsoft-tjenestene

Nettvakt

Sikkert nett og surfing på kontor og hjemmekontor

Patch og sikkerhetsoppdatering

Automatisk sikkerhets oppdatering av PC

Helsestatus

Sjekker status på enhetens helse (minne, prosessor og lagringskapasitet)

IT-portal

Sikker -kryptert IT-portal for dokumentasjon med oversikt over enheter og abonnement og lisenser.

Miljøavtale

Bærekraftig håndtering av e-avfall

Sikkerhetssenter

24/7 monitorering av cyberangrep mot Microsoft 365 miljø2

Smart Bedrift+

 

Sikkerhetssenter+

24/7 monitorering av cyberangrep mot PC eller Mac3

Automatisk oppdatering av tredjeparts programmer

Oppdaterer automatisk over 500 kjente applikasjoner

 

 1Dersom Dropbox for Bedrifter er valgt i tillegg som filserver i Smart Bedrift.
2Innholdet i Sikkerhetssenter punkt (17 a, b)
3Innholdet i Smart Bedrift+ punkt (17c)

 

 

13. Standard ved overgang til Smart Bedrift

  • Når en eller flere av enhetene ikke oppfyller kravene til programvare, operativsystem eller tjenester som kreves av Smart Bedrift (punk 15 a, b, c) i tidspunktet da avtalen ble inngått blir enheten(e) fakturert iht. avtalen.
  • I en slik overgangsperiode kan Leverandør tilby begrenset support på enheten, men Leverandør kan ikke her garantere for at Kunden får full support eller full funksjonalitet i tjenesten på enheter som ikke oppfyller kravene til standarden i avtalen, og at slik bistand faktureres utenfor avtale.
  • Vi anbefaler Kunde å legge en oppgraderingsplan sammen med Leverandør på enheter som ikke oppfyller standarden, slik at Kunde kan få den beste brukeropplevelsen, sikkerhet, og best mulig support fra Leverandør via Smart Bedrift.

14. Microsoft 365 tjenester som ikke er aktivert

 

  • Tjenestene og support som støttes av avtalen forutsetter at enkelte tjenester er satt opp og klargjort hos Kunde for at de aktivt skal dekkes av avtalen.
  • Disse tjenestene er inkludert Kundens Microsoft 365 abonnement, men ikke nødvendigvis rullet ut eller aktivert i Kundens Microsoft løsning.
  • Smart Bedrift vil ikke inkludere oppsett eller aktivering av disse tjenestene på Kundens Microsoft 365 Tennant, men inkludere support på disse i avtalen etter at de er aktivert eller installert fra Leverandøren i kundens Microsoft 365 miljø.

 Disse tjenestene kan aktiveres med bestilling av Sikkerhetspakke I eller  Sikkerhetspakke II fra Leverandøren

 

Disse tjenestene er:

  • Betinget tilgang.
  • 2-faktor autentisering 
  • Microsoft Defender EndPoint Protection 
  • Selv-Service-Password-reset portal
  • Microsoft Intune for sikkerhetsinnstillinger og policy 
  • Microsoft Intune med utrulling av PC og Apper til Kundens brukere på ny eller eksisterende PC.
  • Microsoft Autopilot

 

15. Forutsetninger hos Kunde

a) Gjelder for alle Smart Bedrift avtaler 

  • Kunde benytter nyeste versjoner av Office pakken og Microsoft tjenestene i Microsoft 365 Business Premium (Desktop bruker) eller Microsoft Basic (Mobil bruker)
  • Alle programmer og tjenester som er inkludert i Smart Bedrift er aktive hos Kunden
  • En Desktop bruker er definert som bruker av PC eller Mac og med Microsoft 365 Business Premium.
  • En mobil Brukere benytter kun mobile enheter som Mobiltelefon eller Nettbrett og benytter Microsoft Basic.
  • Smart Bedrift omfatter alle brukerne i bedriften, og kan ikke bare dekke utvalgte brukere.
  • Support kan benyttes ubegrenset av alle brukerne i organisasjonen.
  • Kunde har installert til enhver tid seneste og oppdaterte utgave av Windows 10 Pro, Windows 11 Pro eller har de to nyeste versjonene av MacOS på maskiner som skal inkluderes av avtalen..
  • Avtalen dekker i utgangspunktet kun jobb relaterte enheter, dersom private enheter ønskes inkludert, legges disse enhetene inn i Avtalen enten som Desktop eller Mobil bruker i henhold til enheten. (punkt 2)
  • Kunde benytter Outlook som standard e-post klient på PC, Mac og mobile enheter. Innebyggede eller tredjeparts e-post applikasjoner som f.eks. Mail, Outlook Express i Windows eller Mail på iOS og Mac støtter ikke fullt ut eller helt funksjonene og mulighetene som tilbys i Microsoft 365 og inkluderes ikke Smart Bedrift.
  • For hjelp til utvidet backup og restore av data i skyen forutsettes det at data er lagret i fil og delingstjenester som er støttet av Smart Bedrift. Disse er OneDrive for Business, Sharepoint, Teams eller Dropbox for bedrifter.
  • Leverandør har nødvendige systemtilganger hos Kunde
  • Pc eller Mac er innenfor produsentens garantitid. Mac maskiner inntil 3 år gamle oppdatert til siste (eller nest siste) utgave av MacOS. Fortrinnsvis med AppleCare+ avtale.
  • Mobile enheter har en utgave av Android eller iOS som støttes av programpakken i Smart Bedrift.
  • Windows Home og lavere versjoner av Windows støtter ikke fullt ut eller helt funksjonene som tilbys i Microsoft 365 eller programpakken i Smart Bedrift. Dette vil redusere brukeropplevelsen, sikkerhetsfunksjoner og mulighet for optimal support på løsningen. Bistand på enheter med Windows Home vil derfor ikke være inkludert i Smart Bedrift.
  • Cloud Print forutsetter skriver/kopimaskin med nettverksstøtte.
  • Forutsetning for rimeligere oppsett og prepp av ny PC enn standardpris er at Microsoft Autopilot benyttes under installering av maskinen. Ved oppsett av ny PC uten Microsoft Autopilot faktureres standardpris for PC-prep.

16. Etablering av Smart Bedrift

 a) Etablering av Smart Bedrift inkluderer oppsett av følgende tjenester for Kunden

  • Etablering av Microsoft 365 tenant dersom kunde ikke allerede har en eksiterende Microsoft 365 Miljø
  • Integrasjon av Kundens Microsoft 365 miljø mot AGS sikkerhetssenter
  • Oppsett av antivirus portal med og installasjon av antivirus klient.
  • Aktivering av avansert e-post beskyttelse mot farlige lenker og vedlegg.
  • Aktivering og oppsett av backup på Kundes Microsoft 365 miljø
  • Kryptering av PC med Microsoft BitLocker
  • Utrulling av agent for oppdateringer, monitorering av Pc og Mac klienter
  • Nettvakt agent på PC og Mac klienter
  • Etablering av IT-portal for sikker dokumentasjon med oversikt over lisenser og maskinvare.
    Sikker pålogging av Microsoft 365 med 2-faktor autentisering.
  • Opprettelse av en felles mappestruktur i Sharepoint/Teams/Dropbox for Bedrifter basert på Kundens mal/ønske.

 b) Etablering av Smart Bedrift+ inkluderer oppsett av følgende tjenester for Kunden

  • Alle tjenestene og programmene i Smart Bedrift
  • Installasjon av Agent for AGS Sikkerhetssenter på PC eller Mac

  c) Kundes rolle i etableringsfasen av Smart Bedrift

  • Det forventes at Kunde selv kan installerer deler av programpakken ved å følge en enkel veiledning og lenke til installasjonsfil som sendes på e-post av Leverandøren etter Avtalen er signert. 
  • Dersom noen av brukerne trenger bistand til dette kan de ta kontakt med Leverandørens Kundesenter for fjernhjelp uten kostnad. 
  • Dersom programpakken ikke er installert innen rimelig tid1 og etter minst to skriftlige påminnelser, vil tekniker bli booket for å installere agent monitorerings-programmet på resterende maskiner. Dette faktureres etter medgått tid iht. Avtalens timepris.

1Senest 14 dager etter Avtalen er undertegnet og onboarding er utført. 

 d) Dette er ikke inkludert i etableringen 

  • Migrering av e-post
  • Flytting av eksisterende data til OneDrive, Teams eller Sharepoint

 

17. AGS Sikkerhetssenter

  • Smart Bedrift inkluderer at kundens Microsoft 365 miljø integreres med Leverandørens Sikkerhetssenter. 
  • Sikkerhetssenteret vil være aktivt 24/7 og vil automatisk logge sak ved hendelser som anses som alvorlige.
  • Arbeid ang. hendelsen(e) vil utføres innenfor avtalens SLA.
  • Leverandør har ikke ansvar for sikkerhetsbrudd, årsaken til et datangrep, eller de økonomiske følgene av et datangrep.

a) Sikkerhets tjenester inkludert i Smart Bedrift
  • Monitorering av kundens Microsoft 365 Passord, om det er lekket av tjenester på Dark Web
  • Mistenksom bruker-innlogging fra andre land
  • Monitorering av Microsoft Secure Score
  • Automatisk opprettelse av sak ved deteksjon av alvorlig datainnbrudd eller cyberangrep mot kundens Microsoft 365 miljø
  • Kontinuerlig monitorering av aktivitet i Microsoft 365 miljøet
  • Bytte passord på eller fryse brukerens Microsoft 365 konto
  • Årlig Sårbarhetsanalyse

b) Har kunde Microsoft Entra P2 lisens på brukere inkluderes dette i tillegg

  • Microsoft 365 risiko hendelser
  • ThreatMap (trusselbilde) med sanntidsanalyse av aktivitet samt vellykkede og mislykkede pålogginger/hackerangrep mot Microsoft 365 kontoer fra andre land.
  • Data fra Microsoft Defender for Business i Microsoft 365 Business Premium om malware, virus, cryptolocker, ransomware, farlige e-post lenker og vedlegg.
  • Deteksjon av sårbarheter og kontoer usatt for risiko
  • Undersøkelse av risikohendelser i Microsoft 365 miljøet


c) Sikkerhets tjenester inkludert Smart Bedrift+ 

  • Agent på enhet som analyserer og overvåker PC eller Mac
  • Oppdager kryptomining aktivitet fra nettleserbaserte krypto minere samt vanlig kryptomining-klientprogramvare.
  • Agenten overvåker Microsoft Windows, MacOS hendelseslogger for mistenkelige hendelser. Oppdagede hendelser er sikkerhetsrelaterte aktiviteter som mislykkede pålogginger, sletting av sikkerhetslogger, uautorisert aktivitet, mm.
  • Kontinuerlig overvåking av prosesser som kan indikere et tidlig hackerangrep eller trussel
  • Agenten kan oppdage programmer og hackerverktøy som kan påvirke sikkerheten til systemet og organisasjonen negativt. Oppdagede mistenkelige verktøy undersøkes og kategoriseres som hackerverktøy, passordknekkere eller andre verktøy som brukes av angripere til ondsinnede formål.
  • Detektere kjente sårbarheter som f.eks. Log4J, Windows Remote Code Execution Print Spooler mm
  • Agenten oppdager nettverksforbindelser til forskjellige nasjonalstater som har vært kjent for å engasjere seg i cyberterror-aktiviteter.
  • Automatisk Isolering av klienten dersom den er utsatt for angrep eller er kompromittert. Gjenåpning av klientmaskinen gjøres innenfor gjeldende SLA, og når hendelsen er sjekket ut.

18. Hva dekkes av support

a) Smart Bedrift 

  • Inkluderer all support på Microsoft 365 på PC, Mac, Mobil enhet
  • Tilkobling av domene(r) mot Kundens Microsoft 365 miljø
  • Fjernstyring av PC eller Mac
  • Ubegrenset telefonsupport og support via chat eller e-post for alle ansatte
  • Opprette nye brukere eller fjerne eksisterende på Microsoft 365 tjenestene
  • Oppsett og support av Outlook klient og e-post på alle enheter dekkes av Avtalen
  • Support og installasjon av Microsoft Teams klienten på enheter dekkes av Avtalen
  • Installasjon, support og feilsøking på Office pakken og andre tjenester/apper som er inkludert i Microsoft 365 eller programpakken til Smart Bedrift på enheter dekkes av Avtalen
  • Support på OneDrive og Sharepoint på enheter dekkes av Avtalen
  • Oppsett og support på Smart Bedrift programpakken med antivirus, cloud print, backup, nettvakt, Kryptering av enhet samt 2-faktor-autentisering,  
  • Spørsmål om tjenestene og bruk av tjenestene med forbehold om at dette ikke erstatter kurs. Bistand er begrenset til 30 minutter.
  • Brukersupport på Intune oppsett hos bruker, så lenge dette er satt opp og aktivert hos Kunden.
  • Support og feilsøking på Windows 10 Pro, Windows 11 Pro og de to siste og nyeste versjonene av MacOS
  • Dekker all support på maskinvare for PC eller Mac
  • Support og feilsøking på periferiutstyr koblet til enheten dekkes av avtalen (skjerm, webkamera, tastatur, mus og docking)
  • Support, feilsøking og feilmelding til produsent av PC maskinvare innenfor garanti
  • Support og oppsett av Adobe PDF Reader
  • Feilsøking av nettilgang på klient via kablet, trådløst eller mobilt nett på enheter dekkes av Avtalen
  • Bytte passord på Microsoft 365 tjenesten eller Azure AD dersom enhet oppdages hacket av kunde eller AGS sikkerhetssenter.
  • Automatisk Proaktiv varsling, monitorering av PC
  • Automatisk oppdatering av Windows 10 Pro eller Windows 11 Pro og Microsoft 365 Office pakken med sikkerhets og service oppdateringer via patch-management system
  • Helsesjekk av PC i sanntid (minne, prosessor og lagringskapasitet)
  • Lesetilgang til sikker nettbasert portal med oversikt over lisenser og maskinvare og dokumentasjon
  • Månedlig rapport på patch/oppdatering, maskinvare og antivirus
  • Integrasjon av Kundens Microsoft 365 miljø mot AGS Sikkerhetssenter og tilgang til sikkerhetstjenester (17 a, b)
  • Rimeligere prep og utrulling av nye PC med oppdatert Windows 10 Pro, Windows 11 Pro og Office programmer med Microsoft Autopilot
  • Ny PC for bruker inkluderer oppsett av Office Pakken, Teams klient, e-post, og inkludert flytting av data fra en PC til en annen når bruker får ny PC eller bruker overtar eksisterende PC - dersom data er lagret i Microsoft tjenestene OneDrive for Business, Sharepoint, Teams eller Dropbox for bedrifter
  • Support på tredjeparts klient-applikasjoner

b) Smart Bedrift+ 

  • AGS Sikkerhetssenter agent på PC eller Mac med tilgang til sikkerhetstjenester (17 c)
  • Isolering av klient dersom enhet oppdages hacket av kunde eller AGS sikkerhetssenter.

 

19. Hva dekkes ikke av Smart Bedrift

  • Reisetid og på-stedet-service ute hos Kunde for feilsøking, oppgradering eller installasjon som krever det, eller der Kunde ønsker fysisk oppmøte
  • Arbeid, support eller feilsøking på lokal server, Virtuell server/Azure server, nettverks-utstyr, printer/kopimaskin, fysisk møteromsutstyr, eller av brebånd/fiber utstyr
  • Private enheter som ikke fyller kravene til Avtalen, og som finansielt ikke er inkludert i Avtalen
  • Private tjenester som private e-post, fillagring, media, streaming og gaming
  • Support på utstyr eller løsning der Kunden allerede har supportavtale med tredjeparts-leverandør
  • Arbeid som kan defineres som prosjekt (101) eller bistand til opplæring som overstiger 30 minutter
  • Større og omfattende endringer av tjenester som omfatter hele kundens organisasjon i Microsoft 365.
  • Support på spesialutviklet løsning på Sharepoint eller Teams
  • Arbeid som utføres av vårt markeds-team og programvare, annonsering, rådgiving og løsninger knyttet til Wordpress, Sosiale medier, Let's Sign IT og innholdsproduksjon.
  • Prepp av ny PC eller reinstallasjon av eksisterende PC.
  • Administrasjon av domene mot nettside og andre tjenester enn Microsoft 365
  • Smart Bedrift omfatter ikke bistand ved omfattende dataangrep hos kunde. Dette gjelder virus, cyberangrep, ransomware, tjenestenekt (DDos angrep), utilgjengelige tjenester, enheter eller programvare. Leverandør kan bistå kunde med rekonstruksjon, rådgiving, ressurser før, under og etter et angrep i henhold til gjeldende timepriser.
  • Oppgraderinger, feilsøk eller support på tredjeparts klientprogrammer som f.eks. Visma Business, Mamut, Adobe Creative Cloud

 

20. Sikkerhetssjekk

  • Leverandør gjennomfører minimum en årlig sjekk av Kundens IT-system, tjenester og løsning. 
  • Sikkerhetssjekk og sårbarhetsanalyse faktureres kr 199,- pr. mnd. pr bedrift og omfatter en årlig sjekk.
  • Kunden kan øke intervallene etter behov og prisen vil øke proporsjonalt med antall sjekker som Kunden ønsker utført.
  • Leverandøren avtaler statusmøte med Kunde for å gjennomgå resultatet.
  • Dersom Kunden ikke ønsker et Statusmøte vil rapportene bli sent via e-post. 


a)    Innhold

  • Lisensrevisjon på abonnementer, tjenester og lisenser som administreres eller faktureres Kunden av Leverandør.
  • Sårbarhetsanalyse med skann av alle enhetene som er inkludert i avtalen
  • Sjekk av domenesikkerhet på Kundens hoveddomene
  • Sjekk av passord lekkasje på DarkWeb 
  • Microsoft Secure Score status
  • Helsestatus og oversikt over maskinpark  
  • Antivirus og sikkerhetstilstand


b)    Statusmøte med rapporter

  • Gjennomgang av status på hardware og maskinpark rapport med Kunde.
  • Gjennomgang av Microsoft sikkerhets-score med Kunde.
  • Gjennomgang av tjenesteforbruk hos Kunde.
  • Gjennomgang av DarWeb rapport
  • Gjennomgang sikkerhetsrapport for domene
  • Gjennomgang av sårbarhetsanalyse 
  • Rapport om utbedringer og oppdateringer gjort av systemet.

 

21. Informasjon

Kontaktpunkt til Kundesenter eller Personvernombud

Denne avtale er i 2 – to eksemplarer, hvorav Partene får hvert sitt.

  • Support og servicetelefon 33 29 10 20
  • Support kan også sendes inn via e-post til support@ags.no
  • Eller bruk vårt support system via vårt Kundesenter - saken registreres med eget id.nr., som gir tilgang og innsyn i saksgangen, samt muligheter for kommentarer til saksbehandler underveis http://support.ags.no
  • Melding til Personvernombud sendes til personvernombud@ags.no

 

Avtale versjon 2.5 - sist endret og oppdatert 05.11.2024